dinsdag 15 juli 2014

Gothic?

Hier nogmaals een kaartje van mij, had hem gisterenavond al klaar en kon eigenlijk niet wachten zo blij ben ik met het eindresultaat! Dit was zo'n "OH! ik heb een idee!" kaart dus maar meteen gemaakt. Aan jullie om te beoordelen of hij enigszins Gothic is of niet...

Met deze kaart wil ik deelnemen aan vijf challenges. De eerste is voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging; hun opdracht is Bingo (blauw/bloemen/swirls zag dat ik nadat ik de kaart had gemaakt ik twee keer bingo had ;) namelijk ook Lint/swirls/parels). Maar naast de bingo moest de hoofdkleur ook zwart zijn. De tweede challenge is voor The Sisterhood of Crafters, ik had met mijn vorige kaartje ook al mee gedaan maar je mag bij hun drie creaties inleveren dus tja deze past ook daar bij namelijk Birthday. De derde is voor Creapaleis, bij hun mag alles deze keer. We Do Doobadoo, hun opdracht is spots en dots. Scrapbookstamp Society; hun opdracht is alles mag + option use pearls and or rhinestones.

Dit is mijn kaartje geworden:



Het is een vierkante basiskaart van 14 x 14. Daarboven heb ik blauw Cardstock en Zwart/wit design papier. De laatste heb ik twee keer uitgeknipt uit de Dutch Doobadoo Shape Art mal. Bovenin heb ik de vlaggetjes stans van Joy!Crafts gestanst in het zwart en blauw cardstock. Ik heb de blauwe vlaggetjes los geknipt en er opgeplakt. Ik heb één keer de letters van Joy!Crafts gestanst in wit cardstock en daarmee de tekst "Party" gemaakt. Het geheel met 3-d dots opgeplakt.



Ik heb de gratis Digi stempel van All Dressed Up gebruikt Abi Ballerina. Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna bewerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb haar daarna uitgeknipt/gesneden. Ik heb van blauw cardstock de vierkante mal van Joy!Crafts gestanst. Deze heb ik bewerkt met zwarte inkt. Hierop de afbeelding geplakt en de hoeken voorzien van een zwarte plakparel. Daaronder heb ik van zwarte cardstock de een na grootse ovale mal gestanst. 



Rechts onderin de bloementoef. Daarin heb ik drie blauw/witte bloemen (met ene zwarte plakparel in het midden), twee zwarte roosjes en twee blauw/witte roosjes. Daaronder een swirl van Marianne Design gestanst uit blauw cardstock en deze bewerkt met zwarte inkt. Onder het geheel een zwart met witte stippen lint uit mijn voorraad.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; De Nederlandse Kaarten Uitdaging; Uitdaging 70. The Sisterhood of Crafters; (Happy) Birthday. Creapaleis; Wedstrijd juli/augustus. We Do Doobadoo; Challenge #10 Spotty and Dotty. The Scrapbook stamp Society; Challenge # 45 Anything Goes + option use pearls and or Rhinestones

Liefs, Marieke


5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. en natuurlijk

      Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

      Groetjes Karin DT coördinator

      Verwijderen
  2. This is so adorable! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘BIRTHDAY’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable image and love your layout. Thanks for joining the Sisterhood's "Birthday" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Thanks for joining in with us at We Do Doobadoo, Good luck
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen