zaterdag 2 augustus 2014

Disney

Hoi Allemaal,

Twee dagen bezoek gehad dus niet heel veel tijd om te knutselen maar goed dat heb ik gisterenavond en vandaag al wel weer goed gemaakt ;).

Vandaag een lay-out gemaakt. Ik had nog wat Disney foto's liggen en dacht daar kan ik wel wat mee. Ik had ook twee jaar geleden het Disney papier al besteld in Amerika, echter kwam toen het knutselen allemaal stil te liggen dus tja dat kan ik nu dan maar weer mooi gebruiken.

De lay-out gemaakt voor twee challenge's. Cards en Scrap daar zochten ze een creatie met een handgeschreven journaling. Ik was ook in de top drie geƫindigd met mijn Lay-out de laatste challenge, super blij mee natuurlijk! Bij Stuck On U Sketches hadden ze een schets.

Dit is de schets: 

Dit is mijn Lay-out geworden:


Ik heb designpapier als basis gebruikt, daarop wit papier gemat van 29 x 29. Links heb ik van rood cardstock een halve cirkel geplakt met een stukje blauw designpapier. Met de letters van zwart cardstock Disney gemaakt. Ik heb daaronder jan 2013 met een zwarte fineliner geschreven.


Onder het geheel twee linten geplakt met daarop allerlei strookjes papier gemat. Dit heb ik ook rechtsboven gedaan. In het midden een doorzichtig /zwarte doily. Met daarop van rood desigpapier een tag. Hierin een rode brad en twee lintjes door de brad heen gehaald. De foto's gemat op rood en daarna zwart cardstock en dit heb ik opgeplakt met 3-d tape.



Links boven en rechts onder met zwart/gele plakparels en rode sterretjes een soort van baan gemaakt. 



De tag zit los zodat je hem kunt lezen.

Met deze lay-out wil ik graag mee doen met de volgende challenges; Cards en Scrap; Scrapuitdaging 13. Stuck On U Sketches; Sketch August.

Liefs,
Marieke

18 opmerkingen:

  1. Thank for playing at Sous. I love our pictures and yours tags

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die tag mist dus, heb het niet gezien. Maar mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lo! Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marieke, erg leuke layout, super dat je meedoet met SOUS; zou zo top zijn als meer Nederlandse meiden meedoen.... gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute take on the sketch! Thanks so much for playing along at SOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie wat bewaart heeft wat, dat zie je maar weer. Je hebt uiteindelijk een prachtige lay-out met dat leuke disney papier gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge van cards en scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi I love this layout def one of my favourites, thanks for joining us at SOUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi lootje heb je gemaakt en kan me voorstellen dat dit een super
    spannend feestje was met Belle.
    Leuk dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nice layout , very true to the sketch. Thanks for sharing with us on LGS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lo, Marieke. Heel leuk gedaan!
    Gezellig dat je mee doet met deze scrapuitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Loving your Disney take on the sketch Marieke! Great interpretation, and I love all the little pearls and stars dotted through. Thanks for joining us at SOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi lootje heb je gemaakt
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie vrolijke layout heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S!
    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such an adorable layout! Loving all the details. Thanks for playing along at SOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your take on our sketch.. So many fun details.. Thanks for playing along with ladies over at SOUS
    hugs
    NannƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your layout is very nice: you used the sketch very well. See you soon.
    Eli (Stuck On U Sketches)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie layout en een hele mooie sketch ook. Leuk dat je weer meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen