dinsdag 16 september 2014

Don gaat Skiën

Hoi Allemaal,

Vandaag weer een kerstkaartje gemaakt. Ditmaal in de kleuren blauw en kraft.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de volgende challenge's; Fab 'n' Funky; Cute as a Button. Kaartjes-Inspiratie Challenge; Gebruik lint en knopen. Scrapbook Stamp Society; Anything Goes + option use a button. Hobby-Home; gebruik bloemen. My Mums Craftshop; Dies and punches. The Stamping Chef; Anything Goes.Completly Christmas; Anything Goes. Winter Wonderland; Boys will be boys! Christmas Cards All Year Round; September challenge. Inky Chicks; Anything Goes.

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een dubbele vierkante kaart van kraftpapier. Daarop twee keer cardstock gemat in het blauw en wit allebei telkens 0,3 cm kleiner. Dan nog een stuk designpapier het is een oude lijn van Bo Bunny die ik nog in mijn lades had liggen. Ik heb één keer een strook designpapier gesneden van 7 x 14,3 één keer een stuk van 6 x 14,3. Ik heb van kraftpapier één keer het hekje van Marianne Design uitgestanst en één keer de hoekstans van Joy!crafts. Beide heb ik bewerkt met geso. De hoekstans ook nog voorzien van een donkere parel. In het midden heb ik een stuk jutte lint met daarop een stuk lint van Marianne Design.



Ik heb een stempel van Don en daisy gebruikt en deze ingekleurd met mijn derwent potloden. Daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb de rand van de afbeelding voorzien van distress inkt vintage photo. Het geheel uitgestanst met een oval mal van nellie snellen. Daarna een slag groter oval wave mal gebruikt van Nellie Snelle en deze uitgestanst in het donker blauwe cardstock. Het geheel op elkaar geplakt en ook het randje van de donker blauwe ovaal voorzien van distress inkt.



Ik heb met de die pasoinata mal van Sizzix twee keer de kleinste bloem in wit en blauw uitgestanst. Ik heb de blauwe bloemen voorzien van wat Geso en de witte gesdistressed met een paper distresser en daarna met photo inkt. Het geheel op elkaar geplakt, In het midden heb ik een doorzichtige knoop met donkerblauw garen er doorheen. Op kraftpapier heb ik met bruine inkt de stempel (Action, vorig jaar) gestempeld en uitgeponst met een scallop pons.



Ik heb van kraftpapier een tag gestanst van Joy! Crafts en daarna bewerkt met een paper distressor en inkt. Ik heb er een donkerblauw en wit lint doorheen gehaald. Met jutte heb ik de belletjes in een strik gemaakt en dit op de linten geplakt. Ik heb met houten letter stempels de tekst gestempeld met bruine inkt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Fab'n' Funky; Challenge # 228. Kaartjes-inspiratie challenge; Challenge 42. Scrapbook Stamp Society; Challenge # 50. Hobbyhome- hobbyartiekelen; Challenge nr 13. My Mums Craftshop; Challenge 21. Completely Christmas; Challenge 29. The Stamping chef; Challenge #46. Winter Wonderland; Boys will be boys. Christmas Cards all year round; September challenge. Inky Chicks; Challenge #38.

Liefs,
Marieke

12 opmerkingen:

  1. Beautiful card Marieke!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Marieke.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    PS: ik ben gelijk je nieuwe volger geworden...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke Wat een prachtige kaart. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje geworden. En originele kerstkleuren. Tof dat je mee doet met de KIC challenge.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card - adorable image - love Kraft and blue together and all the fabulous detailing.
    Thanks for playing along at Winter Wonderland this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig leuke kaart
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marieke, nog vergeten te bedanken voor het meedoen bij KIC. Leuk dat je meedoet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous creation, lots of lovely embellishments to showcase your cute image. Thanks for sharing with us at Completely Christmas Challenge this week. We hope to see you again soon.
    Hugs,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf kaartje Marieke.

    gr karin en



    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marieke,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt met Don!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen