vrijdag 12 september 2014

simpel

Hoi Allemaal,

Gisteren nog een kaart gemaakt met een schets van het Kaartjes Inspiratie Blog. Ik heb hem vrij simpel gehouden omdat ik vond dat hij ook niet meer nodig had.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de volgende challenge's; Kaartjes Inspiratie; een schets. De Creatieve Zebra; een kinderkaart. Crafter's Cafe; Card for a child. Sister Act; Anything Goes

Dit is mijn kaart:



Het is een rechthoekige kaart van 10 x 14. Daarop blauw/groen papier gemat van 9,7 x 13,7. Daarop designpapier gemat van 9,4 x 13,4. Ik heb een doorzichtig wit lint gebruikt en daarover heen een dun wit lintje. Ik heb met die-namics sterrenstans de kleinste ster drie keer uitgestanst en daarop een zilveren plaksterretje. Ik heb met zwarte inkt de tekst van Marianne Design gestempeld.



Ik heb een digi gebruikt van Bugaboo genaamd; Knobby Knees Fairy. Ik heb haar ingekleurd met derwent potloden en daarna bewerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb haar uitgesneden en daarna gemat op groen/blauw cardstock.

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge's; Kaartjes inspiratie challenge; Challenge 41. De Creatieve Zebra; Challenge 13. The Crafter's Cafe; Challenge #81. Sister Act; Challenge # 74.

Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kaart.En die stempel is wel heel leuk!
    De opdracht van de kinderkaart heb je goed gevolgd.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen