zondag 21 september 2014

Vrolijk

Hoi Allemaal,

Het heeft even geduurd voor er weer een kaartje kwam maar dat is omdat ik momenteel ziek thuis ben. Ik heb afgelopen vrijdag wat onderzoeken gehad in het ziekenhuis, waaruit is gebleken dat er een galsteen in mijn lever zit of inmiddels al vertrokken is dat weten ze niet... Het is dus nog even afwachten of dat het nu allemaal klaar is of dat ik toch nog geopereerd ga worden... Ik hoop het eerste want dat betekend namelijk dat ik ook gewoon weer lekker kan gaan werken en dat ik niet zo ontzettend moe meer ben! Maar goed geduld is een schone zaak zeggen ze, het voordeel is dat ik rustig aan moet doen en dat is knutselen en bloggen gelukkig wel. 

Ik wil graag Gaby en Judith welkom heten op mijn blog! Fijn dat jullie me willen volgen. De afgelopen dagen bezig geweest met een kaartje ik vind hem zelf erg vrolijk geworden.

Met het kaartje wil ik graag meedoen bij de volgende challenge's; Sketch Saturday; een schets. Crafting From the Heart; Anything Goes. The Crafter's Cafe; Water Related.

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een turqouse basiskaart (vraag me niet om de maten ik heb denk ik wel zes keer de kaart aangepast....) daarop designpapier gemat. Dan een stuk wit cardstock met designpapier van dezelfde paperpad. In het midden een lintje van de Hema. Onderin heb ik cirkels gestanst en deze opgeplakt. Ik heb met een witte gelpen een "stiklijn" aangebracht. Dit heb ik op de cirkels gedaan. Op alle cirkels een plakparel. Vier kleuren bloemen toegevoegd. Ik heb met zwarte inkt de tekst gestempeld.



Ik heb een digi stempel gebruikt van Mo Mannig genaamd; Blast Girl. Haar ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. De afbeelding uitgestanst met een cirkel stans en vervolgens gemat op een roze cirkel van Marianne Design. 



Ditmaal ook de binnenkant gedaan. Het zelfde streepjes design gebruikt met daarop wit cardstock. Twee keer de ballon stans van Marianne Design gebruikt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Sketch Saturday; Week # 328. Crafting From the Heart; Challenge 36. The Crafter's Cafe; Challenge #82.

Liefs,
Marieke

6 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor.
    En beterschap hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a fun and lovely card, really like the colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte Marieke. Hopelijk verdwijnen de galstenen zo. Je kaartje is heel erg leuk geworden. Lekker vrolijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fun image for our water related challenge at The Crafter's Cafe,thanks for joining us this week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute, Marieke! Love the papers and fun image! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen