woensdag 1 oktober 2014

Gastdesigner Cheerful Sketches

Hoi Allemaal,

Ik heb een aantal weken geleden de challenge gewonnen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog. Er werd mij gevraagd of ik als gastdesigner een kaartje wilde maken en natuurlijk wilde ik dit. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de volgende challenge's; Crafting From The Heart; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes. AnMa creatief; Apart model kaart. De Creative Zebra; Geen bloemen. Crafting with dragonflies; Anything Goes.

Dit is de schets die je dient te volgen;



Dit is mijn kaartje geworden;



Ik heb voor de basis gebruikt gemaakt van de shape art mal van Dutch Doobadoo. Vervolgens heb ik van Kraftpapier de één na kleinste mal geknipt en vervolgens nog een maatje kleiner van designpapier. Het designpapier is van My Minds Eye Boy Crazy. Ik heb vervolgens de rechthoek met de hoekjes gemaakt van kraftpapier en daarna gemat met designpapier. Ik heb het zelfde gedaan met de twee andere rechthoeken. Ik heb alle randen gedisstressed met een paper distresser. In de hoeken een blauwe, groene en rode plakparel. Ik heb de een digi stempel gebruikt voor het sentiment en dit bewerkt in Words. Vervolgens ook daar plakparels opgeplakt.



Ik heb de bijgestuurde digi gebruikt, ik denk dat hij van Bugaboo is. Ik heb hem ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ook de afbeelding gemat op kraftpapier en gedistressed.



Ik heb van ribbelkarton en rode cardstock de sterren gestanst van Die Namics deze op en in elkaar geplakt en voorzien van een blauwe plakparel.

Met de kaart doe ik mee met de volgende challenge's; Crafting From the heart; Challenge # 38. Sister Act; Challenge # 76. AnMaCreatief; Oktober challenge. De Creatieve Zebra; Challenge # 14. Crafting with dragonflies; Challenge # 36.

Liefs,
Marieke

10 opmerkingen:

  1. The frog looks unsuspecting! A great birthday card. Thanks for sharing this with us at Crafting with Dragonflies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke een hele mooie kaart. prachtig gemaakt met deze schets. leuk papier Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the cute image,beautiful selection of papers and great layout and layers -thank you for joining us at Crafting from the Heart
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in geweldige kleurtjes Marieke!
    Geweldig leuk dat je deze maand onze gastdesigner bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt, succes met je deelname bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kaart! Super schattig plaatje heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen bij DCZ.

    Liefs,
    Rosa (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen aan de AnMaCreatief oktober challenge.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen