dinsdag 16 december 2014

Hoera

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje wat ik al eerder had gemaakt maar nog lag te wachten om te laten zien. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn schoonmoeder, ze wilde graag een kaartje voor een van haar vriendinnen die jarig was. Ik ben zelf erg blij met het resultaat.

Met het kaartje doe ik mee met de volgende challenge's; Loves Rubberstamps; Anything goes. The Ribbon Girls; Anything goes with LOTV. Scribble and Scrap; Anything Goes. Dies R Us; Anything Goes. Creative Card Crew; Anything Goes. Love to Scrap!; When Nature Calls (flowers and the dog). Simon says wednesday; Bling it on. Sister Act; Anything Goes.


Ik heb gebruik gemaakt van de Shape art mal van Dutch Doobadoo. Ik heb de één na grootste en de kleinste maat gebruikt. Het papier is van Marianne Design. In het midden wit lint met daarop roze met wit lint. Rechts een bloemen toef. Links boven in met de Hoera stans twee keer de stans uitgestanst en op elkaar gemat. Wat glitterparels erop geplakt. Een keer een vlinder gebruikt van Dutch Doobadoo en ook daarop wat glitterparels.



Ik heb een stempel gebruikt van LOTV genaamd; Emma with Pot (is niet meer verkrijgbaar). Ingekleurd met copics en daarna uitgesneden en gemat op cardstock.

Bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes op mijn vorige kaartjes!

Liefs,
Marieke

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Marieke!!
    Zoooo mooi met die zachte kleuren.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty design and fabulous coloring Marieke! Thanks so much for playing in our ‘ANYTHING GOES’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! lovely card, great colours and a sweet image, love it!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, beautiful card, such an adorable image and pretty colours.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just gorgeous!! Love the papers, the beautiful image and all your gorgeous embellishments. Love it!! Thanks for playing along at Loves Rubberstamps.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Marieke, succes met de challenge bij LOves Rubberstamps. Ik ben trouwens je volger geworden,,mocht je het leuk vinden kan je ook mijn volger worden. Fijne feestdagen,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this image and the co!ours are beautiful. Thanks for joining the Scribble and Scrap challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is so adorable and I love how you've colored her up. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen