dinsdag 10 februari 2015

A mouse birthday

Hoi allemaal,

Soms heb ik van die momenten dat ik een kaart wil maken maar dat ik niet zo goed weet voor welke gelegenheid ik er één zal maken. Dan komt mijn partner om de hoek kijken. Hij mag dan kiezen welk thema en zo ontstond deze kaart hij wilde graag een verjaardagskaart zien (ik denk dat hij inmiddels klaar was met de babykaartjes). Omdat hij het thema had uitgekozen wilde ik er ook een mannenkaart van maken en ik vindt dat het aardig gelukt is.

Met het kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Catch the Bug; Annything Goes. Winter Wonderland; Sweet and simple. AnMa Creatief; Feest. Crafty Catz; Birthday. Loves Rubberstamps; Show me some red



Het is een rechthoekige basiskaart van 10 x 13,5. Onderin een strook rood cardstock van 3,5 x 10. Ik heb een digi stempel gebruikt van bugaboo genaamd; mouse - balloons. Ingekleurd met copics en uitgesneden 10 x 10. Een lintje over de overgangs- lijn. Boven en onderin wat washi tape. Wat glitterparels opgeplakt en onderin de tekst hip hip hurray gestempeld.

Fijne dag allemaal.

Liefs,
Marieke

14 opmerkingen:

  1. Die stempel is te grappig gewoon! Het is een super leuk kaartje geworden! Wat leuk dat je mannetje je op deze manier helpen ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart het stempeltje is erg leuk!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar je partner al niet goed voor is...:-), en je hebt het kaartje ook nog eens aan challenges weten te koppelen. Helemaal goed dus!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat origineel om je partner een thema te laten kiezen. Ik vind het een leuke frisse kaart geworden Marieke. Leuk bedacht die stukjes papertape.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the simplicity of your card and the added rhinestones are a perfect touch.
    Thanks for joining us at Catch The Bug.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje weer.
    Stempel is fantastisch en het tape heb je super gebruikt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach....wat een leuke kaart heb je gemaakt.....leuke afbeelding.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic Clean and Simple card, the mouse is adorable! Thanks for joining us for Catch the Bug anything goes hope to see you again. Dawn Bugaboo DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely Marieke, I love the balloons, perfectly coloured, a great design
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A really cute image and love how you have coloured those balloons, they have real depth. Thanks for joining in with our 'Keep it Sweet and Simple' challenge at Winter Wonderland this week, and good luck
    Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a fabulous card, such a sweet image.
    Thank you for joining us at Winter Wonderland.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute! I just love that image! Thanks for joining us this week at Loves Rubberstamps! Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so sweet! Thanks for joining our challenge over at Loves Rubberstamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super grappige stempel, zo'n klein muisje met de mega ballonnen. Leuk dat je nog eens meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen