zondag 26 juli 2015

Row Row Row youre boat.

Hoi allemaal,

Vandaag een boot! Een boot? nou ja een bootje... Ik ben de laatste tijd wat aan het experimenteren en aan het kijken of ik ook eens iets anders kan maken dan alleen maar kaarten en tot nu toe lukt dat me aardig al zeg ik het zelf lol! Vandaag dus een "cadeau" bootje.

Ik doe graag mee met de volgende challenge's; The Ribbon Girls; Magnolia only, summer. Magnolia - licious; Anchored. Bunny Zoe's Craft; Summer Breeze. Midweek Magnolia; Embossing heat or dry (i did heat). Tilda's Town; Summer Time!



De basis is van donkerblauw cardstock. Ik heb een shape art mal gebruikt van Dutch Doobadoo en deze overgetrokken en vervolgens uitgeknipt en gesneden. Het is normaal een kaart maar ik heb vormen los geknipt en uiteindelijk van cardstock nog een rechthoek gesneden van 16 x 7. Het rechthoek gerild op 1 cm van links en 1 cm van rechts en om de 1 cm geknipt zodat ik de rechthoek kon buigen. uiteindelijk de voor en achterkant doormiddel van de het rechthoek aan elkaar geplakt. Zowel aan de voor als achterzijde heb ik designpapier geplakt. Deze heb ik ook geknipt met de shape art mal. In het midden en aan de voorkant heb ik drie koper kleurige eyelets gedaan en daar wat jutte lint doorheen gehaald. Voorop heb ik aan het jutte een anker gedaan van Noor design. Ook de reddingsboei is van Noor design. Onderin van wit cardstock en van donkerblauw cardstock heb ik de golven stans gestanst en deze bewerkt met donkerblauwe inkt en witte geso. De tekst heb ik geheat embost op blauw cardstock en op het "zeil" geplakt. Ten slotte op het donkerblauwe cardstock hier en daar wat witte geso gesmeerd.



Ik heb een stempel van magnolia gebruikt genaamd Salute Tilda. Ingekleurd met copics en daarna op een wit randje na uitgeknipt en opgeplakt met 3-d dots.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

13 opmerkingen:

  1. Schip ahoi!!!!
    Wat heb je dit onwijs leuk leuk gemaakt zeg.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey matie! hihi ;) Super leuk bootje! Ik vind het altijd heel leuk om iets anders te maken dan een kaart. Lekker al mijn creativiteit er op los gooien hihi :) Leuk om te zien dat je aan het experimenteren bent!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bootje is prima gelukt en kan uitvaren....prachtig gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je "cadeaubootje" is super gelukt!
    Gaaf hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How wonderful Marike, a lovely project!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fabulous !!! love it
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Darling Tilda and love the sailboat, Marieke. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh so cute. Love the colour combinations. Tilda is coloured beautifully too.
    Thank you for joining our challenge at Tildas' Town.
    Hugs
    Christina
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful creation. Great image and paper combination. Love it! Thanks for joining us at Midweek Magnolia.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love it Marieke! Beautiful Tilda coloring! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges this week! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Brilliant! I love the design! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful design!!! Love your coloring, the sentiment & the whole thing is totally " Ship Shape" ...
    hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen