zaterdag 14 november 2015

Gift bag

Hoi Allemaal,

Vandaag een giftbag voor jullie, merk dat ik soms heel creatief ben en soms ook niet voor uit te branden, dat ik dan gewoon lekker aan het gamen ben nou ja zo'n week had ik zo'n beetje ;). 



De basis is een giftbag. Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van Maja design en  wit cardstock. Bewerkt met distress inkt en op het designpapier voorzien met een stikrandje met mijn naaimachine! Ja ik heb hem eindelijk gekocht! Ik ben namelijk gestopt met roken en had mezelf voorgenomen als ik drie maanden niet zou roken mocht ik een naaimachine kopen, dat is me dus gelukt ;). Goed een lantaarn gestanst en wat kant en een lintje onderin. Ook een doily bovenin.



Boven en onder een bloementoef waarbij ik boven in wat kaneel met een belletjes heb gedaan en onderin alleen wat bloemen.



Ik heb een magnolia stempel gebruikt en deze ingekleurd met copics. Vervolgens wat sneeuw onder de voeten en met embossingspoeder "vallende sneeuw" gecreëerd,

Met de giftbag doe ik graag mee met de volgende challenge's; Creative Inspiration challenge; Sketch. Live & Love crafts; Bingo (Bell, snow, lantern). Marvelous Magnolia; Winter. Magnolia - licious; Christmas Bloghop. Time For magnolia; Bingo (bloemen, tilda, doiley), Time for Magnolia; Winter Wonderland. Inky Chicks; Silent Night. Craft Heaven; Layers + option christmas. Whimsy stamps; Christmas colours. Lovely hänglar or sweet magnolia challenge; Ribbon and lace.

Fijne avond!

Liefs,
Marieke

17 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Marieke! Soms heb je van die dagen dat je niet vooruit te branden bent maar dan kan je lekker brainstormen over wat je wil gaan maken hihi dat is dan wel weer positief :p
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kerstbag Marieke met een super mooi ingekleurde Tilda....SCHITTERENDE creatie....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
    What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
    hugs Ria
    come and check out my blog and become a follower

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent wel heel goed bezig Marieke, ik vind dit weer zo super leuk!! Gamen deed ik ook dolgraag maar sinds de kaartenmakerij komt daar helemaal niets meer van en ik denk dat het wel goed is.......hele zere duimen en slecht slapen na alle raadsels en battles hihi!! Ik miste je al een poosje op mijn blog maar begrijp nu waar het aan ligt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt groot gelijk. Als je zo'n prestatie hebt geleverd, dan mag je jezelf ook wel wat gunnen.
    Het is wel leuk om te lezen dat er dus ook dames zijn , die wel actief aan het gamen zijn. Zelf ben ik daar ook niet vis van hoor.
    Je giftbag is echt weer een plaatje. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gedaan Marieke.....alle details zijn perfect op elkaar afgestemd....en het ruitjes papier is super gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ten eerste super dat je al drie maanden gestopt bent met roken, zo knap. En dan mag je jezelf wel belonen. Leuk dat je nu je eigen naaimachine hebt. Wat een prachtig kaartje en wat een leuke digi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ten eerste super dat je al drie maanden gestopt bent met roken, zo knap. En dan mag je jezelf wel belonen. Leuk dat je nu je eigen naaimachine hebt. Wat een prachtig kaartje en wat een leuke digi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Aha, 3 maanden gestopt met roken, goed zo, volhouden, de moeilijkste maanden zijn achter de rug. Leuk om jezelf dan zo te belonen. Ik heb dat ook gedaan. Ik ben ondertussen 2 jaar en 8 mdn gestopt met roken. Je giftbag ziet er super uit. Geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi-Mooi-Mooi!!!
    Heerlijk zo mooi, zo winters.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a very pretty card Marieke, I particularly love how you have used the doily
    Hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a lovely creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful gift bag, Marieke. I love how you colored Tilda and the little specs of snow. Adorable winter scene. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love Tilda and the dots of snow on the gorgeous red. Also love the top embellishment, beautiful. Thank you for joining us at Magnolia-licious.
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende giftbag heb je gemaakt! Prachtig in deze kleur en mooie details. Je bloemen zijn schitterend! Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia, liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautifully decorated bag; red & white is so Scandinavian, love this colour combo for X-mas! Also love how you used the cinnamon stick and decorated with the flowers & pomegranates around it. Thanks for playing Christmas Tic- Tac-Toe with LLC.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen