zaterdag 30 januari 2016

Two worlds one card.

Hoi allemaal,

Vandaag een bijzonder kaartje. Zoals de meeste van jullie wel weten speel ik ook online games. Nu werd er in één van de games gevraagd of ik een kaart zou kunnen maken met een "proto drake" een draak die in dit spel voorkomt. Nu kun je je voorstellen dat het vinden van een stempel niet altijd even makkelijk is en het dus ook wel even duurde voordat ik kon doen wat ik wilde doen. Van de week eindelijk een geschikt plaatje gevonden en kon ik dus de kaart maken.

De basis is een vierkante witte kaart van 15 x 15, daarop donderblauw, kraft en designpapier gemat telkens 0,3 cm kleiner. In het midden een stuk jutte lint met daarop drie keer lichtblauw witte twine. Links en rechts in de bovenhoeken hebben ik aan beide kanten drie sequins. De tekst heb ik zelf gemaakt en zegt: "For a special in-game friend!" 




Dit is een dus een proto drake ;) Ingekleurd met copics en de achtergrond ook gemaakt met copics en daarna met een sharpie marker de witte puntjes gedaan. De proto drake heb ik hier gevonden. Als laatste op wit, kraft en blauw cardstock geplakt en met 3-d tape opgeplakt, het kaartje gaat een dezer dagen op de post naar Noorwegen.


Als laatste dit is mijn character in het spel op dezelfde draak als die ik gebruikt heb voor de kaart.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: Aud Sentiment: Anything Goes. Simon Says Wednesday challenge: Anything Goes. Little miss muffet: Anything Goes. Crafty Gals corner: Anything Goes. Inspiration destination challenge: Anything Goes. All sorts challenge: bring on the bling (the sequins). Suzy Bee Blooming challenge: Anything Goes + a twist. Crafting from the heart: Anything Goes. Crafty Sentiments challenge: Anything Goes. Craft your passion: anything Goes.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Marieke

18 opmerkingen:

  1. Whahha die Marieke!!! Ik vind je protodrake fantastisch!! Have fun gaming!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi wat een game allemaal niet teweeg kan brengen ;) Wat een stoere kaart Marieke! De protodrake lijkt er erg op :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card and layout. Thanks for joining us at Aud Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card and coloring. Thanks for sharing with us over Craft Your Passion. Good luck!!! Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart Marieke!
    Ook het achtergrondpapier en het jute staat er erg leuk bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your detail to color is great! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner! Jeanie, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card, Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs
    hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje Marieke....wat een mooie proto drake...ik vind die eigenlijk wel een beetje eng...maar de kleurtjes die je hem gegeven heb zijn geweldig....PRACHTIG gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card, thanks for sharing with Inspiration Destination. Wendy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Love your colouring and the pretty card layout.
    Thank you for playing along with us at Crafty Gals Corner.
    Hugs ~ Lena, DT
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart!! Ik vind het altijd wel leuk om een kaart op verzoek te maken. Geeft weer een extra uitdaging. Die van jouw is in ieder geval heel erg goed gelukt.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is one fabulous card. Love this design, so different.
    Thanks so much for playing along at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Bring on the Bling' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I think you did a very nice job finding a suitable image and coloring it up so beautifully. Thanks for sharing it with us at LMMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great card well done nicely coloured..Thks for joining us over at LMMS Challenges..GDT-Kerri

    BeantwoordenVerwijderen