donderdag 28 juli 2016

Bugaboo - Oldie but Goodie thursday

Hoi Allemaal,

Vandaag is het donderdag en dat betekend oldie but goodie thursday op het Catch the Bug blog. Daarom heb ik vandaag een inspiratiekaart voor jullie.



De basiskaart is een vierkante kaart van 13,5 x 13,5 daarop designpapier van Marianne Design van 12,5 xx 12,5. Van het designpapier banners gemaakt en deze naast de afbeelding geplakt. Een jutte lint met een houten knop voor de finishing touch.



Ik heb de digi Hedgehog flower gebruikt deze ingekleurd met copics en de achtergrond gemaakt met distress inkt. De tekst van Marianne Design gestempeld. Een van mijn collega's had een bestelling van tien kaarten gedaan allemaal met vrolijke groetjes. Ik mocht zelf weren wat het werd, dus je zult er nog wel een aantal voorbij zien komen ;).

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Little Miss muffet: Anything Goes
Simon Says Wednesday CHallenge: Anything Goes.
The ribbon Girls: July any image challenge

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Absolutely adorable. Love how you coloured the little hedgehog and the addition of the clouds makes for a beautifully fun scene.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart Marieke. Ik vind dat egeltje echt gaaf ingekleurd, hij lijkt écht stekelig. Top hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so pretty, luv the sweet image and your coloring! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    BeantwoordenVerwijderen