zondag 17 juli 2016

Gewoon omdat het kon.

Hoi allemaal,

De Christmas in july week is weer voorbij en ik dacht gisteren ik wil gewoon even knutselen zonder dat ik een DT "verplichting" heb. Dus zo geschiedde dat ik gisteren na mijn slaapdienst heerlijk zat te knutselen en dat er dit vintage kaartje uit mijn handen kwam rollen.


De basis is een rechthoekige kaart van kraft van 11,5 x 15,4. Daarop wit cardstock van 11,1 x 15 en daarop design papier (Summertime) van 10,7 x 14,6. De randjes van het witte cardstock en de randjes van het designpapier bewerkt met distress inkt. Links de tab van kraftpapier heb ik zelf getekend en geknipt daarna de tekst met witte embossingpoeder geheat embost. Het plaatje heb ik op het We Love Vintage Challenge blog gehaald en uitgeprint, uitgesneden en bewerkt met distress inkt. De frame stans van Noor! gestanst en ge-embost daarna bewerkt met distress inkt.


Van het designpapier (blauw ruitje) een rechthoek gesneden van 10 x 12. Een rechthoek gesneden van 8,5 x 10 van het bruine designpapier. De randstans van Noor gestanst en ge-embost en daarna bewerkt met distress inkt en achter het designpapier geplakt. En vervolgens op "maat" gesneden. de vieuwmaster van noor gestanst en ge-embost en daarna achter het designpapier geplakt.


Onderin kant gedaan met daarover twine. Links wat strikken met een roosje en een krab charm. De tags komen uit een van de designvellen van maja. Uitgeknipt opgeplakt op wit cardstock en nogmaals uitgeknipt. Er een witte eyelet door heen gedaan en wat touw. rechts en bovenin wat bloemen.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Cards and Scrap: Anything Goes.
The ABC challenge: Lots of layers.
Craft and me: Anything Goes + option summer memories.
Dies R US: Summer and or beach.
Noor! Design: Schets.
Craft Heaven:  Anything Goes + option lace and flowers.
We love vintage challenge: zon zee strand.
Live and Love crafts: Sprinkles of summer.
Ribbon Girls: Any image challenge.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

9 opmerkingen:

  1. OMG this is absolutely gorgeous! Love EVERYTHING about it! Thanks so much for playing in our ‘WATER and/or BEACH’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er kwam een SCHITTEREND kaartje uit je handen rollen Marieke.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch als je je kan ontspannen en je eigen ding kan doen met je kaartje.
    Het is een schitterende creatie geworden Marieke in prachtige kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zomaar te gaan zitten en een kaartje te maken hè. Dan krijg je ook de kaartjes die zo goed laten zien wat jouw echte stijl is en dat vind ik dus inderdaad van deze....Dit is wat ik zo graag zie van jou...een heerlijk kaartje met een geweldige mooie uitstraling. Zo mooi om naar te kijken ...Toppie gedaan en fijn dat je meedoet aan onze WLVC-challenge. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja......dit is idd heerlijk zomaar even frobelen zonder dat het moet en ja dan komt het beste naar voren. Je hebt een geweldige creatie gemaakt.....schitterend gedaan en mooie kleuren gebruikt en ook hier veel details te zien. gezellig dat je met onze challenge bij WLVC meedoe en dank je wel.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker om zo te freubelen je, en het is een prachtig kaartje geworden Marieke! Bedankt voor je deelname aan WLVC!
    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So serene, love the pale colours, its so beautiful. Thanks for joinign us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER project:)Thank you for taking part in the challenge in July DT Craft Heaven Shop Izabela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely soft card, well done x
    Thank You for joining in at Crafts & Me challenge. Please check back for our new challenge and winners x

    BeantwoordenVerwijderen