vrijdag 24 februari 2017

Girly

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met een leuk shape art mal van Dutch Doobadoo. Ik heb de inspiratie een beetje uit mijn een van mijn eigen kaarten gehaald namelijk deze


De basis is een enkele paarse kaart die ik heb geknipt met de shape art flag (470.713.139). Nog twee keer de banner geknipt een keer in het wit en een keer in het roze designpapier van Noor! design. In het midden van de kaart een witte strook met daarop designpapier. Twee keer een rechthoek van 8,5 x 10 van designpapier en daaronder wit cardstock en in het midden een strook van wit cardstock van 5 x 12,8 met daarop designpapier. 


De doily van Noor! Design (6002/0478) gestanst en achter het geheel geplakt. Daarop een bloementoef van wit, paars en roze bloemen. De banner (6002/0386) uit roze designpapier gestanst en de tekst (6410/0410) erop gestempeld met versamarkt inkt en daarna geheat-embost. Links wat lussen van twine met een roosje en een charm.


Ik heb piper van Saturated canary gestempeld en ingekleurd met copics. Daarna uit gestanst met een ovaal stans van Aurelli. Dezelfde stans nogmaals genomen en deze overgetrokken en uitgeknipt. De op elkaar geplakt met 3-d tape.

Met de kaart doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Dutch Doobadoo: Schets challenge.
Webshop AnMacreatief: Feest.
In the Pink: Dies and or punches (not sure if it's enough pink)
HobbyVision: Photo inspiration.
Inky Chicks: Happy Birthday.

Liefs,
Marieke

6 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart Marieke met prachtig kleurwerk en mooie embellishments!
    Leuk dat je meedoet met de Feest challenge van AnMaCreatief. Bedankt hiervoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart!! Hele mooie details!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!
    Super gaaf dat paars en roze en wat heb je mooi gekleurd.
    Ik ben dol op zo'n bloemen toef en het past weer allemaal geweldig bij elkaar!
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en supermooi gekleurd....Top!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij de Inky Chicks.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card - beautifully coloured image.
    Thanks for playing along at In the Pink this time.
    Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen