woensdag 1 februari 2017

Marianne design - Designer van de maand!

Hallo allemaal,

Toen kreeg ik toch plots een mailtje van Marianne Perlot of ik gastdesigner van de maand Februari wilde zijn, uh duh ja natuurlijk! Na wat heen en weer gemail ontving ik gisteren een waanzinnig super pakket binnen, jeetje ik was helemaal happy! Zo ging ik dan ook aan de slag en heb ik vandaag al een kaartje om aan jullie te laten zien.



Ik heb eerst een stuk copic papier gepakt van 10 x 17. Daar heb ik de stempel van Daisy (DDS3351) op gestempeld. Ook heb ik haar gestempeld op maskpapier, dit heb ik uitgeknipt en op daisy geplakt. Ten slotte heb ik twee keer de border bloemen (HT1613) gestempeld. De wolken (COL1340) gestempeld en op een wit randje na uitgeknipt en met 3-d tape op de basis kaart geplakt. In de lucht nog een vlinder en op de grasrand nog een lieveheersbeestje (HT1613).


Op copic papier het gras gekleurd en daarna uitgestanst met de Craftable gras (CR1355). Dit alleen onderaan de kaart vastgeplakt zodat ik het wat om kon vouwen. Drie eendjes (HT1615) gestempeld en ingekleurd met copics. Deze uitgeknipt en op de kaart geplakt. Het jurkje en de haarband van daisy heb ik gepaperpieced het papier komt uit de bloc eline's sweet star (PB7051) van dit zelfde papier ook onder de "tekening" een rechthoek geplakt. En daisy helemaal ingekleurd, ook de lucht en de bloemenrand meegenomen. De tekst uit de set dutch sentiments gestempeld (EC0147). Het geheel op wit cardstock en daarna het geheel met 3-d tape op de gele dubbele basiskaart (12 x 19).

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

12 opmerkingen:

  1. Deze is echt prachtig. Leuk hoor! Proficiat met je designerschap!
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Bofkont wat ontzettend leuk voor je dat je gastdesigner mag zijn. Geniet er maar lekker van en verras ons. Je begin ie in ieder geval goed. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je Marieke!! Gefeliciteerd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een eer dat je gastdesigner mocht zijn en zo'n leuk pakket thuis gestuurd kreeg!Prachtig kaartje heb je ermee gemaakt Marieke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om zo'n mailtje te krijgen en daar zeg je natuurlijk geen nee tegen. Je eerste kaart is super. Heerlijk voorjaarsgevoel roept dat op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk voor je Marieke...gefeliciteerd met je designer van de maand bij MD
    Geniet er maar lekker van en we gaan vast prachtige kaartjes zien!
    Deze is in ieder geval al hartstikke mooi en vrolijk met de leuke stempeltjes!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een feest, zeg! Topkaartje heb je gemaakt met je ontvangen pakket, lekker voorjaar! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk marieke dat je gevraagd wordt om als gastdesigner kaarten te maken...en je heb daar wel een heel mooi kaartje voor gemaakt ...een heel lief lentetafereeltje erop...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooow wat een lief kaartje is dit Marieke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! En je hebt al zo'n lieve kaart gemaakt met je pakket!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gemaakt! Wat een eer zeg....super

    BeantwoordenVerwijderen