vrijdag 24 maart 2017

Jiske

Hallo Allemaal,

Vandaag weer eens een geboortekaartje voor jullie, mijn vriendin is bevallen van een tweede dochter genaamd Jiske. Ze is een trouwe fan van mijn kaarten en het kon dan ook niet uit blijven dat ik een kaartje voor haar maakte.


De basis is de shape art romper van Dutch Doobadoo. Ik heb de binnenkant van de mal geknipt van Neenah papier geknipt en de eendjes (HT1615) erop gestempeld met memento desert sand. Daarna ingekleurd met copics op de basis van de No Lines techniek. Het hart (CR1351) uit cardstock gestanst en de binnenkant op stempelpapier uitgeknipt. De tekst (EC0165), de naam (EC0158) en de hartjes gestempeld. Ten slotte nog wat zwarte (PL4503) en een roze (PL4502) enemal dot.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Marianne Design Diva's: Alle mag.
Marianne Design Kreadiva's: Alle mag.
Ribbon Girls: Any image challenge.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

4 opmerkingen: