woensdag 23 augustus 2017

Hello baby!

Hallo allemaal,

Vandaag tussen de bedrijven door twee babykaartjes gemaakt, voor de voorraad of verkoop, ik had er zoveel zin in alleen moest ik even op gang komen. Ik dacht ik maak er gewoon twee voor zowel een jongen als een meisje.


De basis is de card art mal romper van Dutch Doobadoo, deze knipte ik twee maal uit wit cardstock. De binnenzijde van de mal gebruikte ik om het designpapier (PB7051) te knippen. In zowel het roze als in het blauwe designpapier. Uit dezelfde paperpad en wit cardstock haalde ik twee tags (CR1352), deze plakte ik iets verschoven op elkaar. Ik bewerkte het designpapier met een zwarte fineliner. Op het designpapier stempelde ik hartjes en sterren (EC0165)  


Uit verschillende soorten cardstock en designpapier haalde ik de ooievaar en de baby (COL1420). Plakte deze aan elkaar en ten slotte met 3-d tape op de tag. Op de tag stempelde ik nog de tekst (EC0165) en maakte van zwart twine de strikken met een knoop.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met de kaartjes doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Marianne Design: Alles Mag

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marieke!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee hele lieve babykaarten geworden Marieke. Leuk gedaan dat rompertje als basis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke babykaartjes met het rompertje. Leuk het idee om er labels op te gebruiken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen