zondag 10 december 2017

Warm Wishes to a cool friend (2)

Hallo allemaal,

wat een sneeuw valt er, ik vond dat we al een beste lading hadden gehad afgelopen dagen maar vandaag valt er nog veel meer! Heerlijk weer om achter mijn hobby tafel te kruipen.

Ik ging aan de gang met de wekelijkse schets van My Favorite things.

De basis is een dubbele kaart van 14,4 x 11,5. van hetzelfde witte cardstock een rechthoek gestanst met de blueprint 15. Daaruit twee cirkels gestanst en de achtergrond gemaakt met distress inkt. Bij de onderste heb ik de golfjes van de Seagull set gestempeld. Met het wolken stencil maakte ik de wolken.


Uit de set Polar Pals stempelde ik de zeeleeuw en de narwahl en kleurde ze beide in met Copics. Uit zwart cardstock stanste ik twee keer de slanted sentiment strip en heat emboste de tekst los van elkaar. Ik plakte alles op met 3-d tape of dubbele 3-d tape.

Gebruikte Copics:

ijs - C3, C1, C0, 0
zeeleeuw / narwahl - W7, W5, W3, W1, W0, W00, R20, Witte gelpen
Trui en muts - R59, R29, R27, R24, G29, YG67, YG17, YG03

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My favorite Things: Sketch Challenge
Simon Says Monday Challenge: Icy inspiration
Cas on friday: Christmas
Time out challenge: Photo inspiration. (colors)
Penny Black and more - Clean and simple

13 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer, heel tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel lief dit kaartje Marieke...met prachtig ingekleurde stempeltjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart met heerlijke kleurtjes. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Marieke.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Darling use of the animals, Marieke to tell a little story here. I like how you cut out the circles and placed those beautifully colored images on top! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge for our Icy Inspiration and sharing your awesome project! hugs, Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb ik weer genoten van je kaartjes Marieke, prachtige stempels en stansjes heb je zeg! Ook je labels zijn super geworden!!! Ja wat een witte wereld hè! Het ziet er zo sprookjesachtig uit, maar ik was wel blij dat ik vrij was vandaag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om weer een Nederlandse inzending te zien bij TIME OUT! En met een heerlijk fris, mooi en super CaS-kaart! Dank je wel! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat is een schattig kaartje, Marieke. Grappig diertjes. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so very adorable. Love your little critters. Thanks so much for playing along at Time Out.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another real fun card for our current CAS theme at Penny Black and More challenge, many thanks for joining in again.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So cute and beautifully stamped. Perfect for our CAS theme. Thanks so much for sharing with us at Penny Black & More.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful card! Thanks for joining us at Penny Black & More and good luck!
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen