zaterdag 10 februari 2018

Christmas Greetings

Hallo allemaal,

Hier was ik vandaag nogmaals, ditmaal met een kaartje dat ik maakte met een stempelset van My Favorite Things. Ik ging aan de slag met de schets van deze week.


Uit wit cardstock stanste ik de rechthoek uit blueprint 15, daarna gebruikte ik vier maal de rounded rectangle staxx en maakte de vier "ramen" Ik hergebruikte de vier vensters om daar de achtergrond mee te maken. De lucht maakte ik met een stencil en distress inkt en het ijs maakte ik met Copic Markers.


Ik stempelde alle plaatjes en kleurde deze in met Copic Markers. Daarna knipte ik ze op een wit randje na uit. Ik stanste de tekst Joy uit rood cardstock en op groen cardstock de banner van blueprint 29. Op de banner heat emboste ik de tekst.

Gebruikte Copic kleuren:

Groen - G29, YG67, YG65, YG63
Rood - R59, R29, R27, R24
Bruin - E57, E55, E53, E47, E44, E42, E41.
Sneeuw en ijs - C3, C1, C0, 0

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

My Favorite Things - Sketch Challenge

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer! Echt een geweldig kaartje gemaakt met deze toffe sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een ontzettend leuk kaartje! Ik ben dol op tafereeltjes. Heel mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen