maandag 26 maart 2018

Hooray, it's your day!

Hallo allemaal,

Gisteren maakte ik nog een kaartje naar aanleiding van de kleuren challenge bij My Favorite Things.

Gebruikte Producten: Plentiful Pedals, In Bloom and yay for you stamps, blueprint 29, Die-namics hooray, cement gray, blue and white cardstock.


Ik kleurde de blaadjes en de bloemen in zoals beschreven in de Tutorial eerder dit jaar. Ditmaal gebruikte ik alleen de kleuren van het color scheme van de challenge.


De bloemen rangschikte ik zodat ze passend zijn voor de schets. Ik stanste het woord vier keer uit. Drie keer in het grijs en één keer in het blauw. Plakte dit op elkaar. Op grijs cardstock heat emboste ik de tekst en stanste dit uit met de banner uit blueprint 29. Het geheel plakte ik met 3-d tape op de basiskaart.

Gebruikte Copics:
Rood - R17, R14, R12
Oranje - YR02, YR01, YR00, YR000
Grijs - C5, C3, C1

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Color Challenge
My Favorite Things - Sketch Challenge

7 opmerkingen:

  1. Hooray for such a gorgeous card, LOVE the softness to this, perfect spring card.
    Thank you so much for sharing with at Simon Says Stamp Wednesday Challenge. Have a great day x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaart en wat een prachtige kleuren!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit mooi zeg! Prachtig kaartje, passend bij het lekkere lenteweer van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtig Marieke! Zo mooi gekleurd ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, zo mooi gekleurd! Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen