zaterdag 5 juli 2014

Hup Holland hup!

Een kaartje gemaakt om een beetje ons Nederlands elftal aan te moedigen vandaag ;). Met deze kaart wil ik graag mee doen met vier challenges. De eerste is voor Cheerful Sketches Challenge, hun opdracht was een schets. De tweede is voor My Besties Dutch Girls, hun opdracht maak een baby/kinderkaart. De derde is voor Papertake Weekly hun opdracht Anything Goes. De laatste is voor de Crafter's Café hun opdracht, rood, wit en blauw.

Dit is de schets die ik diende te volgen:


 En dit is mijn kaart geworden:



Ik heb als basis een blauwe kaart van 14 x 14. daarboven op designpapier van 13,5 x 13,5. Ik heb blauw designpapier van 8 x 11. De afbeelding is 7 x 11. Ik heb een digi stempel van My Besties gebruikt.


Al het gebruikte designpapier komt van een paper bloc van Marianne Design. Ik heb twee keer de grote bloemen en twee keer de kleine bloemen gestanst van rood en blauw cardstock. Ik heb uit één van de designvellen rondjes geponst en die op de bloemen geplakt.



Rechts heb ik een charm met daarop ook een van uit geponste rondjes.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met de volgende challenges; Cheerful Sketches; Challenge 14. My Besties Dutch Girls; baby/kinderkaart. papertake weekly; Anything Goes. The Crafter's Cafe; Challenge #70-Red, White and Bleu.

Liefs, Marieke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    leuk hoor je Hollandse kinderkaart:0) mooi papier en deze Bestie past er natuurlijk perfect bij!
    bedankt voor je deelname bij de Dutch Besties!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very sweet card Marieke! Thanks for joining us at Papertake Weekly :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.. Succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt Marieke. Dank je wel dat je meedoet met de challenge van Cheerful Sketches.

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een heerlijk Holandse kaart gemaakt Marieke!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen