woensdag 20 augustus 2014

Laat het maar sneeuwen

Hoi Allemaal,

Vandaag op werkbezoek geweest in Utrecht en bij thuiskomst even heerlijk ontspannen aan de freubel. Vandaag de KIC challenge getrotseerd. De opdracht was een blauw/geel of gouden kerstkaart. Nu ben ik zelf niet van het goud ik ben meer een zilver mens, geel vindt ik persoonlijk niet een kerstkleur dus dit was een out off the box denk moment. Maar gelukkig snel een idee!

Met dit kaartje wil ik mee doen bij de volgende challenge's; Kaartjes-Inspiratie; Kerst met blauw / geel & goud. Christmas Cards All Year Round; Sparkle and Shine. My Mums Craft Shop; Clean and simple. Crafty Hazelnut; Use youre favorite thing (stamps!) Crafty Hazelnut Extra; August challenge. Cute Card Thursday; Clean and Simple. ABC Christmas Challenge; Q is for Quick and Easy

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een blauwe enkele basiskaart van 10,5 x 14,5. Daarop heb ik goud glitterpapier gemat van 10 x 14. Daarop een stuk wit van 9,5 x 13,5. Ik heb met een stempelset (ergens een aantal jaren geleden op een beurs gekocht) met drie soorten blauwe inkt de kerststerren gestempeld. In het midden de sneeuwman en de tekst. Ik heb op de kerststerren wat gouden plaksterretjes geplakt en de knopen van de sneeuwman voorzien van vier ronde glitterparels.




Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Kaartjes-Inspiratie; challenge 40 Kerst met blauw/geel en goud. Christmas cards All Year Round; August challenge. My mums Craftshop; challenge 20 - clean and simple. Crafty Hazelnut; challenge 190. Crafty hazelnut extra; August Challenge. Cute Card Thursday; Challenge 334 - Clean and Simple. ABC Christmas Challenge; Q is for Quick and Easy

Liefs,
Marieke

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Marieke, goed denkwerk.
    Groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig geworden Marieke. Leuk dat je meedoet met de KIC challenge.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for entering both of my CHNC challenges and CCAYR for August with your lovely card - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke leuke sterren op je kaart. Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marieke,

    Helaas mis ik het geel in je kaartje, maar dank je wel voor het meedoen bij KIC!

    Vast en zeker zal de challenge die straks van start gaat, een leukere uitdaging voor je zijn.

    Doe je dan weer mee?

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card.

    Thanks for joining us at Crafty Hazelnut's Christmas Extra Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card, that snowman is very sweet! Thanks for playing at ABC Christmas.
    Carissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card - love the icy blues!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen