woensdag 27 augustus 2014

verjaardags pinguin

Hoi allemaal,

Hier mijn tweede kaartje van vandaag, ik wil Ellen, Ellie, Erin, Chana en Ann bedanken voor het volgen van mijn blog, wordt altijd helemaal enthousiast als ik zie dat iemand me is gaan volgen en roep dan ook vol enthousiasme tegen Alexander dat ik er weer een volger bij heb!

Ook heb ik in de afgelopen twee weken een aantal top drie plekken gehaald en één keer zelfs gewonnen! Bij crafting from the heart was mijn Birds kaart een winnaar! Ook bij dies R us was de bird kaart een top pick. Bij Loves rubberstamps was mijn Bowtie kaart een design favour. Bij Crazy for Cas was mijn Clean and Simple een top pick. Bij stuck on u scetches was mijn Disney layout een top pick en als laatste was ook mijn andere layout een top drie plek waard bij cards and scrap. Al bij al wordt ik ook daar ontzettend enthousiast over!

Maar goed terug naar dit kaartje. Ik heb een kaart gemaakt voor twee challenge's; 2 cute ink; daar was de opdracht rood, blauw en oranje. Bij Friday sketch hadden ze een schets, de twee challenges samengevoegd wordt dat deze kaart;



Het is een rode vierkante basiskaart van 13 x 13. Daarop designpapier (My minds Eye Boy crazy) gemat van 12,5 x 12,5. Linksboven en rechtsonder heb ik drie rode plaksteentjes geplakt. Ik heb met de sterren stans van die namic één keer in rood cardstock en één keer in designpapier de sterren gestanst en daarvan de grote en een kleinere ster op elkaar geplakt en op de kaart geplakt. Onder de afbeelding heb ik van rood cardstock een rechthoek met daarop designpapier van 6 x 9,5.



Ik heb een afbeelding gebruikt van 2 cute ink genaamd Celbration Pinguin. Deze ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb de afbeelding uitgesneden en daarna gemat op rood cardstock. Op alle vier de hoeken nog een rode plakparel en in het midden een rood lint.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende chalenge's; 2 Cute Ink; Challenge # 113. Friday Sketch Challenge; Sketch #76.

Liefs,
Marieke

3 opmerkingen:

  1. Lovely card you made and the colouring is fantastic!
    Thanks for playing with us at Friday Sketch .. my sketch :-))
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, it definitely looks like a celebration! Thank you for joining us this week at 2 Cute Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AWE! This is just adorable! Love this fun image and love how you colored him up! Thanks so much for joining us over at the 2 Cute Ink "red, blue, and orange" challenge. Good luck and I hope you will come back and join us again!
    Hugs, Sarah T

    BeantwoordenVerwijderen