maandag 29 september 2014

Geboortekaartje

Hoi Allemaal,

Vandaag een geboortekaartje gemaakt. Ik ben zelf erg blij met het resultaat en helemaal na het kaartje van gisteren. Ook is mijn Happy Anniversary kaartje uitgekozen tot winnaar bij Cheerful Sketches daar ben ik natuurlijk ontzettend trots op.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij de volgende challenge's; Crafting From The Heart; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes. Scrapbook Stamp Society; Anything Goes. Creative Card Crew; Use twine. Glitter and Sparkle; Use some Flowers. Hobbyhome - hobbyartikelen; Babykaartje. The Cutie Pie; Threes; used three blue flowers, three layers, three colours (blue, green and brown) and three ribbons/twine. Cute Card Thursday; Dies and punches. Simon Says; Anything Goes.

Dit is het eindresultaat;



Het is een vierkante witte basiskaart van 13 x 13. Daarop groen (glimmer) cardstock gemat van 12,7 x 12,7, daarop bruin cardstock van 12,4 x 12,4 als laatste designpapier van 12,1 x 12,1. 



Ik heb een digi stempel van Meljen's gebruikt genaamd; Little Baby Dragon. Ik heb hem twee keer afgedrukt één heb ik volledig ingekleurd en bij de andere alleen het hoofdje en de pootjes. Dat laatste heb ik uitgeknipt en met 3-d dots opgeplakt. Ik heb het geheel uitgestanst met een cirkel stans en van het groene cardstock een cirkel stans gebruikt van Marianne Design. Dit op elkaar gemat en met 3-d tape opgeplakt. 



Iets naar beneden een bruin lint gedaan en een strik gemaakt. Vervolgens een groene knoop gebruikt en met wit twine een strik gemaakt. Ik heb met de blaadjes stans van Marianne Design drie keer de blaadjes gestanst twee voor links en één voor rechts. Vervolgens nog wat bloemen en meeldraden erbij gedaan. Links bovenin drie bruine plakparels.



Ik heb met een label stans van Noor! design van bruin cardstock de label gestanst dit heb ik ook van wit cardstock gedaan en wat verknipt zodat het er nu zo uit ziet. Ik heb door de label een groen met witte twine gedaan. Ik heb met de stempel van Marianne Design de tekst gestempeld en vervolgens uitgestanst met een Ovale mal van Nellie Snellen. Het randje bewerkt met distress inkt. Daar onder was bloemen en het takje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Crafting From The Heart; Challenge # 38. Sister Act; Challenge # 76. Scrapbook Stamp Society; Challenge # 51. Creative Card Crew; Challenge # 71. Glitter and Sparkle; Challenge # 104. Hobbyhome - hobbyartikelen; Challenge Nr 14. The Cutie Pie; Challenge # 79. Cute Card Thursday; Challenge # 340. Simon Says; Anything Goes.

Liefs,
Marieke

17 opmerkingen:

  1. What a sweet little card you have made with that adorable baby dragon. Your flower spray is gorgeous.

    Thanks for joining out twine challenge at Creative Card Crew.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous, adorable dragon card.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze is SUPER. Wat een koddige afbeelding, geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig en heel mooi kaartje Marieke.
    Groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute, thanks for sharing with us at Cutie Pie's. Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi babykaartje Marieke.
    gr karin en

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely card, very pretty and I love the bow.
    Hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How pretty and what a groovy image it's adorable. Jacqui DT Sister Act

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute card, thanks for joining in with our 3s challenge over at the cutie pies.
    Good luck
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een prachtige babykaart gemaakt Marieke. Schitterend.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van HHH. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So adorable. SuThanks for sharing with us at Creative Card Crew. Good luck. Maggie - DTch a cute image and layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A really sweet card.

    Love the image and the layout.

    Thanks for joining us at Glitter n Sparkle.

    Tracey DTxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Awwww... What a cute card :) I love the way you incorporated twine. Thanks for sharing your creation with us at Creative Card Crew this fortnight!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cute card!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aww, how sweet, I love the image, thanks for joining us at Cutie Pie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend mooi baby-kaartje, Marieke! Super leuk!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij HHH.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen