maandag 15 september 2014

Herfstsferen

Hoi Allemaal,

Vandaag bezig geweest met een herfstkaartje en hij moest uit mijn tenen komen... Vond het telkens niet naar mijn zin of de kleuren pastten niet bij elkaar er was telkens wel iets mijn hobby kamer een grote puinzooi nu... dus die eerst maar eens opruimen zo meteen.

Ik wil graag Gerie, Martine en Marja bedanken voor het volgen van mijn blog.

Met het kaartje wil ik mee doen met de volgende challenge's; Sketch Saturday; Een schets. The Cutie Pie; Cute with shades of Autumn. Dies R Us; Fall Festival. Crafting From the Heart; Anything Goes. Love to Scrap!; Anything Goes. Dutch Card Lovers; Een herfstkaart met bladeren. Mo's Challenge; Fall / Autumn with mo's image. Crafty Cardmakers and more; Ribbons / lace and pearls.

Dit is mijn kaart geworden;



Het is een dubbele vierkante oranje basiskaart van 15 x 15. Daarop wit cardstock gemat van 14,8 x 14,8. Vervolgens groen cardstock van 14,5 x 14,5 En dan nog designpapier van 14 x 14. Ik heb een strook oranje cardstock gesneden van 14,5 x 4 daarop designpapier gemat van 3,5 x 14. Links heb ik van wit cardstock en groen cardstock twee keer de stans van Noor! Design gebruikt. De witte heb ik bewerkt met mosgroene inkt. Daarna de witte gemat op de groene maar met een iets verschuiving erin.



Ik heb een digi stempel van Mo Manning gebruikt genaamd; Amanita. Ik heb haar ingekleurd met derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb hier en daar nog wat accent aangebracht met een witte gel pen. Ik heb haar uitgesenden op 8,5 x 8,5 en gemat op groen cardstock van 9 x 9. Ik heb in twee hoeken drie oranje plakparels geplakt. Om de rand van de afbeelding heb ik wat accent aangebracht met mosgroene inkt.



Bij de Xenos vond ik vandaag de leuke dennenappels en blaadjes, die maar meteen meegenomen ;). Ik heb met een stans de grote groene blaadjes gestanst en deze bewerkt met gesso dit heb ik ook met de dennenappels gedaan.



Ik heb een digi stempel gebruikt weet alleen niet waar ik die vandaan heb. Uitgeprint met groene tekst en daarna uitgestanst en bewerkt met mosgroene inkt.



Ik heb over de breedte van de kaart een licht bruin geblokt lintje gedaan en daarvan links een strik met een parel brad. Ook hier weer twee blaadjes van de Xenos opgeplakt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Skecth Saturday; Week; 327. The Cutie Pie; Challenge #78. Dies R Us; Challenge # 10. Crafting From the Heart; Challenge 36. Love To Scrap!; Challenge # 38. Dutch Card Lovers; Challenge # 218. Mo's Challenge; Challenge # 237. Crafty Cardmakers and more; Challenge # 123.

Liefs,
Marieke

20 opmerkingen:

  1. Such a sweet image, and what a gorgeous card

    Thank you for sharing with the cuties xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card Marieke, and such a cute image.
    Thank you for entering our latest challenge at Crafty Cardmakers and More. Hugs Kimx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely birthday card! Such a darling image and I love the papers you chose as your background too! Beautiful embellishments also. Thanks so much for joining in the "Fall Festival" challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute! Amanita is one of my favorite images! I love the woodsy papers you've used with her. Thank you so much for joining us in Mo's Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Fall creation Amanita!! Thanks so much for playing in our ‘FALL FESTIVAL’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet image - I really like the colour scheme too. Thank you for joining in with my challenge at Crafty Cardmakers & More...

    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh waw !!! the image is absolutely irresistible!! how cuuute!! and your embellies are outstanding!! gosh i love the little leaves under the bow and the pine cones!!! extra!
    Thank you so much for entering Love to Scrap's "Anything goes" challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely sweet card, thanks for sharing and joining us at Cutie pie challenge cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very pretty card, I love the autumn colours. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers and More. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great coloring! Thank you for participating in our ‘FALL FESTIVAL’ challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card, love the cute image. Thanks for joining us at Cutie Pie's. Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is adorable! What a perfect touch of Fall with the pine cones. Fabulous Fall card! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what an adorable digi! love the background DP & die cut scrolls (great way to double them on contrasting colours to make it stand out!) Thanks for joining us for our Fall Festival challenge #10.
    Alicia (Dies R Us DT)
    MaxiBelle Studio

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable card and the image is so cte.
    Thank you for sharing with the Cutie pies 'Shades of Autumn' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a lovely autumn card... the image is so cute and your embellishments are just wonderful. Thanks for joining us at Sketch Saturday last week, sorry for my late comment!
    ;-) Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Positively delightful!! I especially love the little "fall" embellies!! Adorable! Thanks so much for joining us for this fortnight's challenge at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very pretty fall birthday card. Thanks for sharing it with us at Love to Scrap Challenge. Good luck.
    Debi DT LTSCB

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje met een mooi tafereeltje en leuke afbeelding. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen