dinsdag 23 september 2014

Och wat zoet (2) ;)

Hoi Allemaal,

Vandaag een kaartje voor jullie wat Alexander weer benoemde met een "Och wat zoet". Ik ben wel van het zoete dus dat is prima. 

Met dit kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's; Crafting From the Heart; Anything Goes. Love To Scrap!; Anything Goes. Crafty Cardmakers and More; Ribbons/lace and pearls. My Besties Dutch Girls; Anything Goes + Butterfly. Scrapbook Stamp Society; Anything Goes + use buttons. My Besties Aussie; Anything Goes with a Bestie and flowers. Sister Act; Anything Goes. The Squirrel and The Fox; Happy Birthday. The ABC Challenge; T is for Tic Tac Toe, i choose, stitching (real), Ribbon and flower

Dit is mijn kaart geworden;



Het is een vierkante basiskaart van 15 x 15. Daarop cardstock gemat van 14,7 x 14,7. Ik heb gebruik gemaakt van een paperpad van Joy! Crafts. Ik heb een stuk paar designpapier gemat van 14,4 x 14,4. In het midden een stuk cardstock van 12,5 x 12,5 met daarop een stuk roze designpapier van 12,2 x 12,2. Onderin nog een stuk lichtpaars designpapier van 4,5 x 14,7. Ik heb het designpapier met de hand voorzien van een stiklijn, Jeetje wat een werk was dat! In het midden een stuk lint met kant. Links heb ik met de vlinder stans van Joy! Crafts de vlinders uitgestanst in het roze en paars en op elkaar geplakt. In het midden vier plakparels. Onder de afbeelding heb ik een kleine papier doily gedaan. Ik heb met de tekst van Marianne design de tekst met paarse inkt gestempeld en vervolgens uitgestanst met een ovale stans van Nellie Snellen. Het randje voorzien van wat paarse inkt.



Ik heb een digi stempel gebruikt van Sherri Baldy. Ik heb haar ingekleurd met derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb de afbeelding uitgesneden en daarna gemat op paars cardstock. Ik heb rechtsboven en links onder drie donker paarse plakparels geplakt.


Linksboven en rechtsonder heb ik een bloementoef. Ik heb van paars cardstock de blaadjes uitgestanst van Marianne design. Ik heb één grote paarse bloem voorzien van een roze parelbrad. De twee kleinere roze bloementjes voorzien van een paar knoopje (Action). Door de knoopje het zelfde licht roze draad gebruikt als wat ik gebruikt heb voor de stiklijn. Als laatste nog een vlinder knoop (Xenos) opgeplakt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Crafting from the Heart; Challenge # 37. Love To Scrap!; Challenge # 38. Crafty Cardmakers and more; Challenge #123. My Besties Dutch Girls; Anything Goes + butterfly. Scrapbook Stamp Society; Challenge # 50. My Besties Aussie; Challenge # 28. Sister Act; Challenge # 75. The Squirrel and The Fox; Challenge # 78. ABC Challenge; T for Tic Tac Toe.

Liefs,
Marieke

19 opmerkingen:

  1. Hallo Marieke
    Ik vind je kaart schattig, je hebt mooi gekleurd en de vlindertjes ben je niet vergeten.
    Dank je wel voor het meedoen bij MBDGD en veel succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Marieke!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje Marieke.

    gr karin en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och...wat zoet...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card & I LOVE those butterflies!

    Thanks so much for playing along with us @ Love to Scrap! & hope to see you back again for our next challenge!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Marieke! Love this card! Your coloring is fabulous! Great flowers and embellishments.

    Thank you for sharing your wonderful creation with us at The Squirrel and The Fox!! Please join me for a chance to win FREE candy on my blog. Have a fantastic week!! Hugs, Gloria DT

    http://purpleglocreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card thank you for joining the crafting from the heart challenge, good luck. Alana DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat roze met paars. Erg leuk dat je meedoet met de vlinder challenge bij My Besties Dutch Girl Designs

    Groetjes Alma (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so sweet!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Delightful and charming card so pretty and colours are just beautiful...thanks for entering our challenge.xx
    aNNie


    {Scrapbook Stamp Society DT Member}


    BeantwoordenVerwijderen
  11. adorable bestie with great color combo! love the lace dies and your stitching!
    Thank you so much for sharing at Love to Scrap! challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad een zoet kaartje, maar wel erg leuk!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van My Besties Aussie.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoet, maar heel mooi!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij MBDGD!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely card, beautifully coloured! Thank you for joining in my challenge at Crafty Cardmakers & more...

    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great card with a lovely image. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card and cute image. Thank you for joining us at My Besties Aussie Challenge.
    Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a cute card, and very sweet image, thanks for sharing it with us over at The Squirrel and The Fox.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. beautiful card, love the colours, thanks for joining us at Aussie Besties, DT Deni

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card. Thank you for joining us at The ABC challenge for our 'T is for Tic Tac Toe' challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen