maandag 26 oktober 2015

Liften

Hoi Allemaal,

Vanochtend op tijd wakker omdat vriendlief vergeten was de wekker een uur te verzetten... Ach ja dan er maar op tijd uit en er het beste van maken. Huis weer op orde, boodschappen gedaan en dan ook nog tijd voor een kaartje! Deze keer niet helemaal van mezelf maar ook een beetje van Maille Belle dat is namelijk de ontwerpen van de te liften kaart bij de lift challenge en dit is mijn uitwerking ervan geworden.



De basis is een rechthoekige witte kaart van 10 x 15. Van wit cardstock een rechthoek van 9,5 14,5 en deze heb ik bewerkt met een embossingsfolder. Vier verschillende paars tinten die ik heb geraffeld met een paper dsitresser. Wit scrappersfloss en wat knopen. De tekst uitgeprint en met 3-d dots opgeplakt en als laatste de vlinders van Dutch Doobadoo. Ik ben met de vlinders wat afgedwaald op de basis met het takje de rest is de basis hetzelfde. 

Met het kaartje doe ik ook graag nog mee met de volgende challenge; Simon says Monday; Trowback (march 2015 B = for challenge). B = for butterflies and buttons. Simon says wednesday challenge; Wrap it up.

Fijne avond!

Liefs,
Marieke

11 opmerkingen:

  1. Leuk gelift Marieke! Mooie overloop van kleuren en de vlinders en de knopen zijn een leuke touch :) Ik was ook vergeten de wekkers tijd te veranderen maar ik had wel de klok in de woonkamer veranderd. Dat was even confusing toen ik wakker werd hihi :p
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi liftkaartje Marieke...prachtig in die paarse kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lift, ja... als condoleance kaart kan dit ook natuurlijk.De tinten die jij koos zijn daarvoor ook helemaal goed. Dank je wel voor het meeliften!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zou ik zelf niet snel aan denken maar door jouw gekozen kleuren is dit idd een heel stemmige lift geworden Marieke. Leuk dat je me ook bent gaan volgen, volgende keer ook een reactie??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Marieke in deze kleurtjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart is door de kleurtjes en de witte vlinders heel mooi stijlvol geworden voor een condoleancekaart. Mooi gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great idea for a challenge - love this elevator idea, Marieke! Thanks for sharing your card with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a gorgeous card, i love the layers of shades of purple! Thanks for joining us in the throwback challenge at Simon Says Stamp Monday challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift, en netjes en strak uitgewerkt. Zo had je nog wat aan je dag zeg!
    Fijn dat je meedoet met onze liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi stemmig kaartje Marieke. Mooi de gescheurde stukjes papier. Heel leuk in deze kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen