donderdag 1 maart 2018

Copic Colourstock - How to; Copic colouring skin tones

Hallo Copic fans,


Vandaag heb ik voor jullie een video tutorial waarin ik laat zien hoe je een donkere huidskleur kleurt en daarnaast ook één hoe je een blanke huidskleur kunt kleuren.

Ik ging aan de slag met de digi-stempels An Ordinary Sunday van het DigistampAtelier en Baby fairy bee van Mo Manning, veel kijkplezier.



Hierbij de volledige uitwerking van de digitale stempel met  de donkere huidskleur en de bijbehorende Copic Markers.



Ook de baby fairy bee werd helemaal ingekleurd met Copic Markers.

Hopelijk vonden jullie de video tutorial leerzaam en zie ik op de Colourstock Facebookpagina snel jullie verschillende huidskleur afbeeldingen voorbij komen, tot de volgende tutorial!

4 opmerkingen:

  1. Komen heel wat kleurtjes aan te pas. Wat mooi gedaan. Bedankt voor de uitleg. Fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en duidelijk uitgelegde kleurtutorial Marieke...

    ijskoude groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, een tutorial! Ik ga straks kijken,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen