woensdag 16 mei 2018

Hey, You! Happy birthday

Hallo allemaal,

Gisteren voordat ik mijn slaapdienst in ging nog een kaart gemaakt, ik wilde dit keer wel op tijd zijn voor de weekelijkse schets challenge van My Favorite Things dus dan nog maar even voor het werk.

Gebruikte producten: Plentiful Pedals stempel en stans, In Bloom stempel en stans, Sketchy Flowers stempel en stans, Blueprint 27 stitched rectangle stax, Essential sentiments, more essential sentiments, Cracked pistasio distress ink, enamel dots.


Ik kleurde de bloemen in zoals ik hier op de video laat zien stanste ze uit en legde ze apart. Ik stanste de grootste rechthoek van de stax en bewerkte een zijde van het papier met de distress ink. Heat emboste de tekst op zwart cardstock en stanste een van de twee de ander sneed ik zelf op maat. Ik plakte alles vast op de basis en plakte als laatste de enamal dots op.

Gebruikte Copic kleuren:
BV08, BV17, BV13
V17, V15, V12
YG63, YG25, YG23

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

My Favorite Things - Sketch Challenge
My Favorite Things - Colour Challenge
Time Out Challenge - Inspirational words / bloom and friends
Addicted to stamps Challenge - Make your mark
Stamping sensations - Close to Nature

12 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig, wat een geweldige kleuren! Heel tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ‘m al op Instagram, en mijn reactie blijft hetzelfde ;-) Wauw!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very striking card. You've used colors beautifully for your floral spray.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die bloemen ! Leuk kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so very beautiful! Awesome design with the flowers and the soft sponging sets the stage. Truly inspiring! Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a delight. I adore how you used the corner edge and layered the flowers up and then the soft blending below this is the perfect finishing touch x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oops I meant-thank you for joining you at Time Out

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful floral creation, many thanks for sharing with us at Stamping Sensations challenges.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a gorgeous colour palette, Marieke ... and a bouquet that's so beautifully composed ... simply lovely! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Stamping Sensations

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Marieke! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congrats for being our winner at Time Out-see blog for details x

    BeantwoordenVerwijderen